Vem är jag?

 Jag heter Johanna Brodin, född den 27 januari 1999 i Falun, är numera bosatt i Gävle. Jag går i nian på Sofiedalskolan här.
Jag älskar att vara kreativ. På fritiden brukar jag sjunga, spela instrument, teckna, träna och umgås med mina vänner och min familj. Jag har också ridit så länge jag kan minnas och ägde en ponny i ca två år innan den var tvungen att säljas i december, vilket jag fortfarande har svårt to deal with.
En stor del av min fritid går också åt att fotografera. Jag köpte nyligen en ny kamera, en Nikon D5200 som var ett stort steg upp från min förra Nikon D80. Jag äger också 6 objektiv som jag älskar starkt.
Nu har dock min dator med pse8 krashat så hittills har jag inte något photoshop på min nya vilket suger, men det ska jag försöka fixa så snabbt som möjligt (det kanske syns på lågkvalitésbilden ovan).

Några av er kanske känner igen mig från min tidigare blogg, där har jag dock inte skrivit på ca 3 år. Nu tänkte jag försöka börja lite smått igen även om det känns sjukt konstigt och ovant, haha. Jag hoppas att ni kommer gilla min blogg i alla fall, detta var lite om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide