Idag

Såhär har jag tillbringat min dag, mindre kul kan jag säga. Har varit sjuk sen i måndags, med migrän och ont i halsen. Igår tog jag mig dock till skolan för att skriva nationella provet, så det blir väl samma visa imorgon på det skriftliga testet i svenska. Börjar bli rätt så nervös eftersom jag ska på antagningsprov (musik) på Vasa nästa vecka och det vill jag verkligen hinna träna till i helgen, så jag hoppas jag blir helt frisk tills dess. Jag verkligen hatar att vara sjuk, speciellt på helger då jag bara får ångest över att jag "slösar bort" tiden i sängen, haha.

Men en sak som varit bra med denna dag är att min mamma kom hem med ett Photoshop till mig. Äntligen! Så nu har jag suttit klistrad framför datorskärmen och redigerat massor med bilder, ska verkligen bli kul att komma igång med fotandet igen.

Om någon undrade så heter filmen jag kollade på idag (syns på bilden) Stuck In Love. Har sett den massa gånger tidigare och den är helt klart en av mina favoritfilmer. Flera av mina favoritskådespelare är med också, vilket gör den mycket bättre. Helt klart ett tips för er som gillar kärleksdrama ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide